NEWAG S.A. istnieje od 1876 roku jest to jedna z największych firm kolejowych w Polsce przez co specjalizuje się w produkcji, modernizacji i naprawie taboru kolejowego.NEWAG S.A. pobił rekord prędkości na CMK pomiędzy Psarami a Górą Włodowską pojechał z prędkością 226 km/h.
Impuls 45WE to pojazd szynowy, który został zaprojektowany i wyprodukowany w Polsce.Dzisiaj NEWAG S.A to nowoczesna spółka działająca jako jedna z najstarszych firm kolejowych w Polsce.Firma ta ma wieloletnie doświadczenie w modernizacji i produkcji pojazdów kolejowych, produkcji tramwajów i pojazdów metra.
Spółka specjalizuje się w naprawach okresowych oraz modernizacji lokomotyw elektrycznych, elektrycznych zespołów trakcyjnych oraz podzespołów pojazdów szynowych.
Lokomotywa spalinowa 6 Dg to efekt modernizacji spalinowej Lokomotywy SM42.Przebudowa maszyny została opracowana według nowej dokumentacji konstrukcyjnej,a ze starej lokomotywy pozostały jedynie ostoja, wózki jezdne oraz zbiorniki paliwa.
6 Dg to nowatorskie rozwiązanie techniczne wspomagające prace silnika.Sterowanie lokomotywy i układ hamulcowy oparte są na innowacyjnych rozwiązaniach technicznych.Wysoko prężny silnik spalinowy to 12 cylindrowa jednostka napędowa o mocy 708 Kw przez co obniża koszty eksploatacji i utrzymania dlatego spełnia wymogi dotyczące emisji spalin SA.
Impuls 45WE to pojazd szynowy, który został zaprojektowany i wyprodukowany w Polsce.Dzisiaj NEWAG S.A to nowoczesna spółka działająca jako jedna z najstarszych firm kolejowych w Polsce.Firma ta ma wieloletnie doświadczenie w modernizacji i produkcji pojazdów kolejowych, produkcji tramwajów i pojazdów metra.
Spółka specjalizuje się w naprawach okresowych oraz modernizacji lokomotyw elektrycznych, elektrycznych zespołów trakcyjnych oraz podzespołów pojazdów szynowych.

Lokomotywa spalinowa 6 Dg to efekt modernizacji spalinowej Lokomotywy SM42.Przebudowa maszyny została opracowana według nowej dokumentacji konstrukcyjnej,a ze starej lokomotywy pozostały jedynie ostoja, wózki jezdne oraz zbiorniki paliwa.
6 Dg to nowatorskie rozwiązanie techniczne wspomagające prace silnika.Sterowanie lokomotywy i układ hamulcowy oparte są na innowacyjnych rozwiązaniach technicznych.Wysoko prężny silnik spalinowy to 12 cylindrowa jednostka napędowa o mocy 708 Kw przez co obniża koszty eksploatacji i utrzymania dlatego spełnia wymogi dotyczące emisji spalin SA.
Komentarze
Prześlij komentarz